sâmbătă, 16 octombrie 2010

who s the bitch, now?

esti o idioata care a terminat umanul,in primul rand profilul spune o parte pentru ca tu nu esti din categoria umanistelor cu ceva in cap.pozezi in fata buna care merge la biserica(la penti sau la bapti normal,ca daca mergi la o protestanta se vede mai tare cat esti tu de evlavioasa)si care ar fi in stare sa suga pula in amvon.mananci ca un hipopotam doar mancare de la go food si chiar daca ai niste picioare cat colosul din rodhos crezi ca pantalonii roz te avantajeaza in mod deosebit.ma enervezi tu si toate prietenele tale care sunteti in masura sa ne acuzati pe noi ca suntem drogate, betive si curve dar nimeni niciodata nu o sa faca rost de o poza cu mine beata sau dezbracata sau fumata.ma seci si pentru ca pozezi in ceva ce nu esti de fapt da asa sunt oamenii redusi nu sunt in stare sa fie sinceri nici cu ei nici cu restul lumii,daca ai recunoaste cine esti si ce faci de fapt ti ar fi mult mai usor si nu ai mai avea mustari de constiinta si nici poze pentru care meriti sa arzi in flacarile iadului.sustii ca il porti pe iisus in suflet si alte stereotipii,daca il porti nu te gandesti ca te vede si cand sugi pula in masini pe baraj?sau cand ajungi acasa beata si cu strampii rupti si a doua zi nu mai sti cine ti o tras o?mi ai condamnat doua dintre prietenele mele bune ca sunt curve si ca una dintre ele nu mai are ce cauta in biserica.cum iti permiti nerusinato?!cum dracu iti permiti asa ceva?esti amnezica?nu ,nu esti amnezica esti doar penala si cred ca ti am si spus o o data prin primavara cand te am dat afara din camera mea de hotel.ce aveai de gand?sa ne pupam pe gura in tzatzele goale si pe urma sa le trimiti poza cu noi amicilor tai?zic asa nu stiu ce aveai de gand da pun pariu ca tu care pozezi in fata cuminte care vinerea se rupe pe megma si duminica citeste din cap 1 corinteni esti de o perversitate excesiva si esti o nimfomana nesatula.de ce dracu nu recunosti?de ce te mai straduiesti cu duplicitatea asta?nu pacalesti pe nimeni si m ai calcat rau de tot pe nervi si stai linistita oricine poate fi pus la locul lui cu medicamentul potrivit.de cate ori vorbesti cu oricine chiar si cu mine zambesti asa ca o tampa si imi amintesc ca nefericirea a facut ca intr o noapte sa dormim in aproximativ aceeasi incapere si m ai calcat de 16 ori pe picioare si toata noaptea te ai hilizit cu unu cu ochi albastri.esti pe lista mea neagra si o sa vezi ca treaba asta in maxim doua ore o sa ajunga la tine si o sa te poti bucura de talentul me de artista si de gandurile mele bune.am doua motive 1.te ai luat de prietenii mei fara motiv si eu asa ceva nu accept,cine te crezi? si 2.nu suport ipocrizia asta!nu pot cu ea.daca iti place sa bei,sa fumezi si sa faci sex ar trebui sa ai si deminitatea sa recunosti asta nu in gura mare la microfon da macar nu mai poza in pocaita cuminte cu bentita pe cap si biblie sub brat,pentru ca e absolut groaznic!pentru o fata asta e cel mai oribl, pentru ca nu poti disimula la infinit si pana la final lumea tot afla,asta o fost aproape un sfat prietenesc.prieteneste iti mai spun sa nu cumva sa mai atentezi la vietile apropiatilor mei,nici tu nici grupul tau de gasculite perverse care se imbraca in dantela ieftina,nu de alta da o sa va fac de nu o sa va mai primeasca nici parintii acasa cand o sa veniti voi de la facultatile alea neacreditate.si nu ,nu s rea doar ca atata e de spurcata lumea asta incat ma simt datoare sa mai starpesc din taraturile ca voi.cam atat am de spus.sper doar sa te prinzi despre ce e vorba(ma rog pentru asta)

P.S1:imi pare rau pentru abordarea asta asa putin mai vulgara da situatia creata e de asa natura,plus ca uneori fetele executa numai daca le vorbesti murdar.
P.S2:care nu mai sunteti in liceu probabil nu intelegeti cat e de dur:)))