marți, 5 octombrie 2010

eu-despre societate

asta,adica post ul asta trebuie sa aiba un ton grav si afectat asa ca matroanele din filmele indiene.da nu stiu daca o sa aiba.adica nu ca nu mi ar pasa sau ca nu ar fi importanta doar ca nu o prea inteleg si daca stau sa ma gandesc si sa incerc,reusesc,imi ia vreo 3 secunde si ajung mereu la aceeasi concluzie.e infecta.da nu din cauza ca as fi eu vreo terbilista emo sau vre un geniu neinteles,chiar asa e.nu e o problema a timpurilor noastre,pe asta se bazeaza lumea,e infecta de cand cain l o omorat pe abel(sau invers nu s sigura oricum oamenii din biblie seamana toti intre ei si in viziunea lu zefirelli mie mi se pare ca s chiar identici)si dup aia cand l or rastignit pe iisus,si roma in flacari si arderea bibliotecii din alexandria si dispartitia atlantidei(a disparut din cauza ca oamenii erau prea rai si zeii au vrut sa le dea o lectie,am vazut eu in desene si desenele sunt prmul lucru in care cred)si inchizitia si cruciadele si razboaiele mondiale.mai aud fraze gen"tinerii din ziua de azi",i auzi!da cum patina mea sunt tinerii din ziua de azi?ca aia de ieri,ca aia de miercurea trecuta si de acu 1015 ani.poate conditiile se schimba da oamenii raman la fel.ce naiv si d zeu,sa creada el ca daca da o katrina si salveaza 10 oameni intr o arca plus animale lucrurile o sa o ia pe drumul cel bun.eu nu zic ca nu o fost bun.adica no eu inteleg si eu i as ineca pe toti prostii,pe toate tutele care se duc la solar pana devin mov(si mor,logic),pe toti care scriu "ejti" in loc de esti(adica unde i duma?daca academia romana sau slavonii sau burebista o zis esti?de ce ai zice tu ejti,suna asa de ciula mica),pe toti care in loc de "e"pun 3(daca e litera e litera!ce dumnezeu!asta i diferenta!)adica cum ar fi daca cineva m ar intreba : cum te cheama?si eu as raspunde: ma ch3ama roxana ji am XVIII ani.sau as raspunde in codu morse.a si cel mai si cel mai!!!!daca as avea ocazia sa inec, as ineca partea feminina din societate care spune:iubita,scumpa,draguta(exemplu:no bine scumpa,pupa sau bine iubita,sau draguta,tine restu)wtf?nu s scumpa ta,nu s nici macar draguta si si daca as fi lesbi mi as alege alta iubita nu pe tine si oricum nu i as permite sa mi zica iubita e mai lady gaga decat madonna faza.pe bune.vorbeste normal!asa... as mai ineca si seria aia de fete care poarta cizme decupate, sunt asa de not(nu traiesc doar cu simturi practice)si ce as mai ineca...majoritatea oamenilor care fac muzica in romania,deci au niste versuri de moare franta:EXEMPLU:fly like a women like a fly sau i like that trumpet,that sexy tururu sau rup it onn...in fine in majoritatea nu inteleg ce zic d asta nu prea stiu sa reproduc da daca dati drumu la kiss fm intelegeti la ce ma refer;eu nu zic sa asculte toata lumea bach,departe de mine gandu asta(ca nu s ar mai cerne masele)da totusi,da o n fras de treaba.pe urma i as mai ineca pe aia cu tatuaje chinezesti si pe tutele care si tatueaza aripi pe cur,wow ce sexi sa vezi cand nasti doi ,trei plozi cu vecinu tau de bloc care uneori iti mai aplica cate o perversa de la targu ocna,si tu n o sa ai bani de pita dara mi te de sala ,sa te vad atunci ce sexi o sa ti stea cu aripi pe cur!(d abea astept:D).deci am zis ce as ineca...a am uitat l as ineca pe radu goia pt ca in clasa a 4-a cand am fost in ungaria in tabara mi o cerut prietenia si m o parasit dupa doua zile(am suferit enorm,toata vara)si pe urma in clasa a 8-a ne am lipit din nou si dupa doua saptamani iar m o parasit,no deci el chiar merita sa moara inecat.plus ca daca ar veni potopu francezii ar putea face dus ca lumea(ei se spala rar si cand o fac folosesc extrem de putin apa,ca sa salveze balenele sau sirenele,ca ei au imaginatie bogata si s mai mereu fumati).sooo...cam asta e prima idee despre societate.eu una nu s o sociopata da nici nu pot spune ca mor din dorinta de a ma afirma.am vazut o data o faza pe hi5, super tare:INTERESE:"nu sunt pe interes":)))cam asa si eu.adica mi s ok oamenii de langa mine,ii astept pe altii noi da ii aleg destul de bine.cred ca mai is chestii de vazut,de auzit,de mirosit,de simtit.nu conteaza parerea unei lumi intregi,nu mi pasa nici cand vorbeste satu,cred ca cel mai important e sa ai parerea oamenilor care conteaza si care iti cer la randul lor parerea.in rest discutiile la cafea,privesc fiecare grup in parte.mie nu mi pasa.eu ma simt bine in lumea mea,ma mai uit si la stiri,citesc ziarele ma informez in mare parte,da si sa afli ca or murit 20 de bebelusi din cauza unui incubator de pe vremea lu titu maiorescu e destul de trist si asta imi confirma ideea ca societatea in care traiesc e din lumea a 3-a.si sa merg dimineata toata adormita si in clasa sa cante manele imi confirma ca suntem intr o continua degradare si sa vad ca in centru unde era libraria or bagat aparate,la fel si sa vad ca femei seriaose ajung curve la fel,si colegi de facultate de a lu tata se sinucid ca nu mai au ce sa dea de mancare copiilor iar.eu sunt un caz fericit,da nu datorita mie,poate singura chestie buna pe care am facut o o fost sa nu ascult manele,sa nu ma droghez,sa nu bag la aparate si sa nu astept vre un plod de la vre un zidar ,in rest totu li se datoreaza alor mei.familia,celula societatii,sanul la care am crescut(ce mi plac cliseele astea,sunt un vis).pana la urma eu cred asa.ca in societatea in care traiesc o existat o expansiune(dupa razboaie decebal,stefan cel mare,mihai viteazu,horia,closca si crisan)si anume la belle epoque cand se vorbea in franceza si existau oameni instariti si exista o oare care burghezie si la noi,da soc!cand sa intram in rand cu lumea or venit razboaiele saracie lucie oameni morti de foame si o urmat comunismul care o distrus si ultima urma de imaginatie din oameni,zic,generatii la rand.si dupa ce totu o prosperat,s o dezvoltat cultu muncii,lumea s o trezit in libertate totala pe care or facut o pulbere pt ca habar nu aveau cu ce se manca.si asa am ajuns fara oameni care sa mai stie franceza,chiar si fara cultu muncii(poate pe mucho dinero,sigur nu pe lei)fara imaginatie,da cu conservatorisme de 2 lei ,fara cultura chiar si fara religie,fara insula serpilor.in schimb vad ca s tot mai multi unguri,suntem un popor suveran care moarte de foame ca pe vremea cand o fugit carol cu trenu si cu bogatiile tarii(asta stiu de la buni).no apai ce pot spune eu despre societate?ma dau in vant dupa ea cum ma dau in vant dupa arici sau dupa tatuajele chinezesti.am noroc ca nu trebuie sa iau inca decizii legate de copii,de facturi si de subalterni ca as fugi 7 ani in tibet.(as merge cu normandia,sa mai vad si alte societati poate as gasi una buna