duminică, 10 octombrie 2010

parerea mea despre masini

ieri dimineata ma uitam eu asa ca orice copil sambata,la televizor.da no nu ma uitam singura ci cu iubitu lu sora mea si o dat pe nu stiu ce canal unde era o emisiune despre masini.si prezentau ei aici sha o masina noua.pot spune ca era ford,era mareee,da mare tati!si ziceau ei vaii tartita lor cat e de performanta si or filmat asa in detaliu bordu.deci pe cuvantu meu de nu avea mai multe butoane pe volan, pe bord si printre scaune decat un spatiu de decolare NASA.pe cuvant.deci eu n am treaba,da masina mea nu are nici macar spatiu d ala de cd,si nu i merg air bag urile si nu are clima.da eu o iubesc asa. e simpla si normala si merge bine.adica sa ma urc intr o masina dintr aia cu sute de mi,de mi,de miliarde de butoane cred ca as vedea atatea butoane si as apasa pe unu si s ar intampla ceva si m as pierde s as apasa si altu si as ajunge sa apas pe toate!WTF!WTF!WTF!iu ia io!si ar exploda!!!!!deci eu snobismu asta exagerat nu l inteleg.si or luat si ai mei o masina d asta fancy si vin cu o prietena sa o vada si mi zice asa cu juma de gura"no e ok asaaa,da nu prea e full,nu prea are dotari"vaii de mine!nu areeee?:Onesimtitii dracu si talharii!ei mi or zis ca masina are dotari.acu o iau si o duc inapoi!cum adica?daca eu vreau sa beau un ceai darjeling in masina?nu are cine sa mi l prepare?si daca eu vreau un iubit sexi care sa fie mereu langa roata de rezerva,masina mea cea noua si glossy nu mi poate oferi asta?:Opentru ce am mai luat o?!pentru ce?!sa o conduc pana unde am nevoie sau sa mi satisfaca ea nevoile?daca imi trebuia o masina sa merg imi luam bicicleta, mie mi trebuia camera mea cu ceea ce n am pus inca in ea,da pe roti!nu zic ca e super frumos si de fita sa ai o masina faina.da eu ca orice tuta care nu se adapateaza secolului in care traieste ma intreb care e rostul tuturor butoanelor alora?adica sunt mai multe butoane pentru aceeasi chestie?a imi amintesc ca usile masinii din emisiune se deschideau altfel nu ca la toate masinile,aveau nu stiu ce sistemu pacii.no oare de ce l or fi schimbat?nu era destul de simplu ala cu apasatu pe buton si ridicatu?pac pac!la anu parca vad ca ma mai uit la o emisiune d asta si o sa vad ca geamurile nu se mai deschid decat daca scri numele marcii cu limba pe ele cand is aburinde(asa ca n titanic).mie mi se parea ok si cand era sistemu ala cu manivela.'tata efortu lumii sa invarti de doua ori o chestie.in fine da o sa ne transformam in niste handicapati.deci d abea astept da d abea astept sa ma uit la promotor si sa vad masini d alea zburatoare ca n al 5-lea element,da nu, ca daca ma uit saptamana viitoare sigur o sa vad.asta mai vreau sa vad masini zburatoare si iphone uri care stau la ureche nu pt ca le ti tu in mana ci pentru ca au aripi.va zic eu,care sunt o vizionara ca silviu brucan ,asa o sa fie,tehnologia asta prea insetata o sa omoare si ultima farama de umanitate si de efort din noi.atata nu inteleg pasiunea asta pentru masini.adica sa zici wai tre sa ma combin cu chelu ala gras pentru ca are nu stiu ce masina,stai ca stiam clk?da nu s sigura in fine toata lumea stie care s masinile bune,eu nu prea ca mi se pare asa facultativ si de cand m am accidentat mi frica sa trec si strada.lumea ce nu intelege in romania,e ca nu suntem in monte carlo,chiar nu,stiu ca pare ca suntem,ca si eu de multe ori cand ies dimineata pe poarta imi zic,doamne norocoasa mai sunt ca stau in monaco,dup aia imi amintesc ca stau langa fosta autogara,hateg,hunedoara,romania.da imi spun,lasa ca ies deseara in oras si vad masini frumoase ca n monte carlo.plus ca pentru o fata cu pretentii e foarte important daca nu vital ca iubitul tau sau date ul tau sa aiba o masina dah fitze!pentru ca e normal fatah!trebuie sa ai si tu niste cote niste standarde,si eu as prefera sa i fac felatii vre unui chel,pe baraj intr o masina beeton,decat sa merg cu el cu o lada inchiriata prin havana.deci pe bune!eu inteleg,e megahiper sa ai masina frumoasa,face mult,daca e si spatioasa cu atat mai bine si mai comod,daca are si butoane e super inseamna ca are si tonomat de prezervative si daca geamurile se deschid cu alt sistem...nu stiu e de bine cred.in fine sa zicem ca pot trece cu vederea pasiunea baietilor pentru masini(asa se zice no,baietii fac matematica,se fac ingineri,joaca fotbal si le plac masinile)da a fetelor...mi se pare,ca sa nu fiu rea,spun,ca mi se pare de neinteles.cu ce ma satisface pe mine ca toata lumea ma vede cu iubitu meu chel,mic si gras intr o masina mare, urata si plina de butoane care atunci cand pleci de pe loc scoate sunete de zici ca o puscat cineva un pleu de carbit?da cred ca efectu de carbit e aranjat,adica banuiesc ca chelu,mic si gras o facut sa se intample asta,ca e fascinant sa ti faca masina ca o petarda.eu zic ca e de bine si ca e important sa avem masini mari, urate si foarte scumpe.mereu ma gandesc ca poate uneori nu ar strica sa economsesti 2 3 mii de euro din pretul masinii si sa faci ceva nu stiu constructiv cu ei.nu sa cumperi paine si pesti de ei si sa faci mase pentru oamenii strazii,da zic asa sa i investesti in ceva folositor.da in fine daca nu va puteti abtine de la masinile scumpe, mari si urate, vitale de a lungul vietii incercati macar sa nu faceti accident cu ele.