marți, 19 octombrie 2010

astept sa fiu sunata


Nu stiam despre ce sa scriu da mi am amintit.azi cand treceam pe langa posta veche, am vazut ca usa era plina de anunturi,vand casa cu tot cu ficus sau pisica cu tot cu ladita de nisip, de unde am dedus ca e foarte multa lume care urca pe scarile postei de unde am mai dedus ca acel loc magnific poate reprezenta salvarea mea.deci pe afisul cel mai central mi am scris principalele calitati si numarul de telefon si acuma astept sa mi intalnesc dragostea vietii mele sau macar sa mi gasesc un prieten.sunt sigura ca o sa fiu asa ca si amelie si intr o zi o sa trec pe langa posta si o sa vad ca e un bunoc asa la 30 de ani care si noteaza numele meu si eu o sa urc si o sa I spun: eu sunt!si o sa ma ia in brate si o sa traim fericiti pana la adanci batraneti!
Stiu ca pare amuzant da no ultima data cand mi am incercat norocu asa pe sentimente.ro un tip imi oferea 500 de ron pentru diverse servicii, altu era antrenor de fitness si vroia o relatie serioasa,iar altu avea vreo 54 de ani si era poet.de nenea ala mi o placut ne am fi si imprietenit poate,chiar daca avea cosmodisc banuiesc si era operat de prostata,iarasi banuiesc.eu chiar nu sunt menita sa fiu fericita(cu indragostelile,zic),si uite fac o multime de gesturi,doar ca hera se teme de mine,sunt prea buna pentru lumea asta,d asta unicu tip de care mi o placut sincer e acu cu o incolora, inodora,isipida si d asta eu ies doar cu fete si tot d asta mama crede ca ar trebui sa consultam un medic(mama crede ca trebuie sa consult un medic pentru orice…).”dar eu in lumea mea ma simt/nemuritor si rece”vorba lu eminescu.adica e ok asa,chiar vorbeam azi cu ani ca as face cu,capu sa ma lipsec cu un tip d ala care vorbeste asa(bine zic daca n as fi Roxana badea.pentru ca prima impresie e scrisu adica eu scriu rau ca ma incomodeaza tehnologia da nu pun j in loc de s)cu pufulete puiulet,iubi,iubirea mea…iisus pe cruce!apai sa mi zica dragostea mea?!wtf wtf!!iu ia io!adica no eu chiar is asa sensibila de fel da cuvantul asta dragoste atata mi se pare de libidinos si de nu stiu… nu gasesc ceva…ii aiurea nici macar nu I simandicos ii doar imbecil:”iubito hai sa facem dragoste”…”du te ma si da ti glont,ne despartim!”cum sa zici asa penibilitati si clisee.no adica sa mi zica cineva puisor…stiu ca uneori is mai galbena asa,da pana sa am pene si puf genetica tre sa mai mance multttt.deci in concluzie mi ar fi imposibil sa fiu puisor.
Am deviat de la subiect.sper ca oamenii care cauta ficusi si case in reea de vanzare sunt cat de cat ok si adora fetele simple si normale ca mine,chiar sper.daca nu peste 6 luni gasesc alta metoda de a mi face simtita prezenta pe planeta.pana la urma tot o sa reusesc.in cel mai rau caz o sa plec totusi in India sa scriu cartea aia mirifica a mea despre fetele singure.pana una alta mai invat niste nervi cranieni si mai beau niste cafea si mi vad de existenta mea linistita,asta in care ma uit la filme lacrimogene cu greta garbo si ascult juliette Greco si mananc pufulei si ascult magic fm si citesc carti pe care doar eu le pot citi, asa ca pentru frustrate sensibile cu ganduri diabolice.si intr o zi vorba celor de la asia”poate poate se aprinde”da nu tin neaparat,doar in principiu ca uneori am chef asa sa nu mai fiu singura. macar daca mi as lua o pisica ca nu mi as mai lasa numaru de telefon la posta pe afise,da nu, nici pisica nu gasesc.numa ca ma mai frustrez cand vad pe facebook nu stiu ce fatuca e intr o relatie cu,sau si o schimbat statute din singura in intr o relatie si am gandesc wtf!ce I in neregula cu mine.lasa ca nici macar platon nu o ajuns sa se cunoasca si el cat si o dorit ,nu cred ca eu as reusi… http://www.youtube.com/watch?v=NMNgbISmF4I&ob=av2e