vineri, 15 octombrie 2010

doar eu va pot invata sa intelegeti rubricile "love&sex"

una din marile mele placeri e sa mi cumpar reviste.reviste glossy gen cosmopolitan,the one,elle,joy.imi plac foarte tare,imi plac in special editorialele,unele jurnaliste sunt chiar super bune si mi mai plac si chestiile de moda,interviurile & so on.dar,dar de departe cel mai si cel mai tare imi plac sfaturile despre relatii si sex.deci asa ceva nu vezi nici unde pe palneta!cred ca e unul din momentele pe care le traiesc cel mai intens,uneori ma tavalesc pe jos de ras,alteori intorc revista invers ca ma gandesc ca poate asa o sa inteleg,ma chiorasc,mai citesc o data,dar de cele mai multe ori ma bat cu palmele peste frunte pana ma invinetesc.eu nu stiu cine i in stare sa scrie asa imbecilitati da cert e ca daca aveti simtul umorului si vreti sa va prapaditi de ras eu va invat cum s o faceti.deci ca o experta ce ma aflu care a citit toate tipurile de reviste va pot spune ca de departe cele mai imbecile si mai futuriste articole sunt in cosmo,deci nu stiu cine le scrie da sa i dea dumnezeu sanatate 100 de ani!postul asta e documentat.vreau sa va pun in tema,cand deschideti revista cosmo sa stiti exact ce cautati.de exemplu am ales la intamplare o revista cosmo,de fapt e cea din septembrie,ce avem noi aici...1.Teoria punctului G,in fine zic tutele astea de tipu care o inventat o si nu stiu ce,n am avut rabdare sa citesc,da chestia mare scrisa cu verde pe pagina din dreapta nu avea cum sa nu mi atarga atentia no auziti"Spune i sa stea cu fata n sus,aseaza te peste el si lasa te pe spate.tine ti mainile pe o parte si alta pe soldurile sale.misca ti coapsele in sus si inainte ca si cum ai descrie un arc de cerc in aer catre buricul lui.punctul tau G o sa urle de placere!":O:Oha?ha?wtf wtf!!iu ia io!ce ai zis?primu meu gand n o fost nici de cum erotic,m am gandit fix la nicoara,prima data mi s o facu frica ca de fiecare data dup aia mi l am imaginat pe el facand sex intr o pozitie matematica si am inceput sa rad(cine satana n ar rade?):D.pe urma am zis,hai ma da o n colo ca nu s eu asa tuta tre sa ma prind.si am mai citit o data.ma si imaginez asa cu iubitul meu imaginar spunandu i:iubitule am citit azi cosmo si vreau sa aplic triunghiul lui pascal in materie de sex in relatia nostra initima stai sa deschid revista si eu citesc si facem ce scrie acolo,da iubitule?deci:stai cu fata n sus,eu ma asez peste tine si ma las pe spate(ok,merge treaba merge)acuma imi tin mainile de o parte si de alta a soldurilor tale si trebuie sa descriu un arc de cerc(da sa l aflu pe sin nu vrei?poate l excita. sau sa aplic formula fundamentala,sau sa fac reperele carteziane:orgasm in 3 secunde,incercati e inventata de mine)...ok aici m am pierdut: deja incepe sa devina ca la matele ncalcite era un joc cand eram mica,in care trebuia sa ne incolacim mainile si picioarele intr un cerc si ramaneam asa blocati si cu entorse pana seara cand ne gaseau parintii ne desfaceau si ne mai si bateau.va imaginati cum tre sa fie pozitia asta,pai ori e sex ori e matematica.acu nu vreau sa fiu o insensibila fara imaginatie da ma si imaginez cum o sa le dau eu explicatii celor de la descarcerare cand o sa vina sa ma desfaca din cercul meu,cum ca am incercat sa mi gasesc punctul g,inainte si inapoi si cand sa aplic teorema lu pitagora am constatat ca unghiu nu i drept si s o dus dracu toata problema.no pe bune?cine iisuse poate sa asculte cate un sfat d asta care te poata costa o entorsa,denigrarea imaginii tale ca om in fata intregii societati si cel mai grav dar cel mai grav cum ar spune fetele COSMO,pierderea G-ului(pot sa mi pierd parintii,casa si pe buni da peste asta nu as putea trece.)asa deci asta o fost prima faza da stati ca mai gasesc,asaaa cele mai tari ,scrisorile de la cititoare dintre vreo 6 o sa aleg vreo doua o sa dau sfatul fetelor cosmo si sfatul meu:Dpregatiti va.prima intrebarecand sunt in pat cu iubitul meu imi spune doar "iubita".sustine ca daca mi ar spune pe nume,l ar duce cu gandul la matusa lui,care poarta acelasi prenume.(acuma vine punctul culminant si dovada ca macar niste comenzi ale creierului meritau sa moara in potopul lui noe)dar nu cumva se justifica astfel,doar de teama sa nu mi se adreseze cu numele unei alte fete,cu care poate ma insala?(interventia mea: =)))))))))))))) )
acum urmeaza sfatul cosmo:poate ca problema pronuntarii numelui tau intre asternuturi ascunde de fapt o alta doleanta pe care o are legata de relatia voastra.daca simti ca nu sunteti cu adevarat potriviti in perimetrul patului,fosuseaza te pe restabilirea unei legaturi emotionale inainte sa te ingrijorezi de partea romantica.
sfatul meu:deci in primul si in primul rand esti o mare mare jalnica frustrata,fara prieteni care o sa mori nefericita si nesatisfacuta si care porti inca ciocate daca ai ajuns sa scri despre asa ceva intr o revista.dar daca,chiar ti o trecut prin tertecuta sa faci asa ceva si mai ales sa spui si ceva asa nou,pentru ca in general sunt intrebari d alea"cand iubitul meu ma roaga sa i fac una mica la final mereu ma intimidez si nu stiu daca sa inghit sau sa scuip"si in numarul urmator:"multumesc mult cosmo,m ati ajutat enorm,m am hotarat sa inghit,si iubitul meu a fost la fel de incantat ca si mine de senzatie,acum mai am o singura problema in care as vrea sa ma ajutati ,daca am inghitit exista sanse sa raman gravida?va multumesc mult!"(si dup aia aia de la cosmo pun o poza cu tuta care e ft fericita si machiata(bine nu fac asta da mie mi ar placea)).asa revenind la prima dilema.este ceva chiar nou sa descopar o astfel de intrebare,cum spuneai iti spune doar iubita pentru ca numele tau ii fix ca a lu matusi sa?=)))))acu pe langa faptu ca erai patetica ca ai scris la o asemenea revista esti si mai si pentru ca ai oa stfel de intrebare.e chiar grav sa stii ca e grav,nu stiu eu zic sa te gandesti bine....adica cine o mai vazut asa ceva!?e revoltator!eu zic ca faza cu matusa e duma si ca no sa zicem pe tine te gheama geta si el cand ti o trage tie se gandeste la alta geta care sta in alt bloc care poate face ceva ce tu nu faci si cand el zice geta,geta executa!eu zic sa descoperi care e acel lucru pe care l face geta la comanda si dupa ce afli si te culci cu el sa ii spui:bibiletz te rog striga tare, geta!el striga si tu executi!o sa fie asa ncantat si surpins ca ai aflat miscarea ca o sa te aleaga pe tine si luna viitoare o sa poti reveni cu o intrebare gen"iubitul meu care acum imi spune geta cand facem sex,spune ca nu i place sa o facem in picioare pentru ca i aduc aminte de arcul de triumf unde a avut el accident.credeti ca e adevarat sau la arcul de trumf se intalneste cu o alta?"no si ar mai fi multe multe faze da le mai las si pe alta data.deci daca va luati o revista glossy glossy si nu stiti cum so deschideti si cum s o intelegeti apelati la mine,sunt un oracol deschis!mai ales in ceea ce priveste articolele love/sex.oricum asta mi ar placea sa scriu cand cresc nu exista nici un alt fel de scriere care m ar satisface mai tare.1.pentru ca sunt o experta in relatii cu o experienta vasta.2.pentru ca adorrrr genul asta de probleme existentiale pe care stiu cum sa le tratez si 3.pentru ca le as dezvata pe toate tutele sa foloseasca vibratoare si sa scrie in jurnale patate cu lacrimi cum nu sunt ele satsfacute de relatiile sexuale cu gagicii lor taximetristi care au latzei.