marți, 5 octombrie 2010

r.a.n

am scris o pagina,am sters tot.da eu sunt adolescenta si nu,nu sunt mioapa.vreau sa fie un jurnal deschis.nu stiu daca am fost tocmai o adolescenta normala.nu am trait dramele liceencelor urate din filmele americane de duzina,nu am suferit de nebagare in seama probabil din cauza ca mereu am fost bagata in seama,nu m am indragostit niciodata de cel mai frumos baiat din liceu,poate am zis cel mult ca i bun,nu am sarit niciodata gardu prin curte(am super pile la poarta)nu am fost niciodata sfioasa sau tacuta si nu din cauza ca as fi o infumurata care profita de asa zisul statut ci din cauza ca mereu am avut incredere in mine si mi o placut sa mi exprim ideile.nu mi s o intamplat niciodata ca automatu de cafea sa mi inghita monedele(stia ca s fata lu directoarea),nu mi s a scazut niciodata media la purtare si nu am ramas corigenta la mate(nicoara e unchiu mio) :)).daca nu ar fi doar 10 oameni care sa citeasca ce scriu ar zice clar ca nu o sa ma descurc daca pasesc mai departe de petrom.ca lumea mea si viata mea o sa se sfarseasca acolo.uite mie de asta nu mi e frica,dupa asta tanjesc,cred ca sunt putin cam disperata si hapsana dupa oameni.imi plac oamenii,imi plac mult d asta o sa ma fac medic.imi plac oamenii pentru ca sunt atat de complecsi atat de deosebiti,atat de in detaliu.poate d asta imi plac atat de putini oameni ,pt ca prea putini mi s au parut destul de interesanti pentru a i studia.uneori ma infioara gandirea mea.gandesc mult, nu stiu de ce o fac. gandesc cam cat fumez si fumez un pachet jumate pe zi.liceul o fost perioada extremelor,a dramelor,a intrigilor,a aventurilor, a baietilor sezonieri,a tenesilor si a tocurilor.poate intr un fel m am desprins de prieteni vechi si in alt fel am gasit altii noi,sau m au gasit ei pe mine.sunt atatea momente faine si o sa descriu cat mai multe,in cat mai multe capitole.sunt prea tanara sa mi scriu memoriile,stiu(da azi am inceput sa conduc din nou:)) )nu vreau sa uit nimic.o sa mi scriu toate regretele si toate dorintele.liceul nu e gata,si chiar daca sunt in el B.C o sa se mai intample multe...:D