joi, 30 septembrie 2010

poison for eve

lumea imaginata de mine,probabil e diferita de fiecare din lumile voastre.asta pentru ca si pana acum lumea mea a fost diferita,eu am fost fata din globul de sticla,eu am fost fata timida care plangea daca vanzatoarea se rastea la ea si tot eu am fost fata care cand a baut galissan a plans o zi ca o sa se transforme intr o gaina.lumea mea e diferita,lumea pe care o sa mi o creez e diferita,lumile pe care le desenez sunt diferite,pentru ca eu sunt diferita de restul lumii,simt asta(si din cauza ca sunt cu o secunda mai isteata decat restul diferitilor).esti intr un bar si ti iei un pepsi e foarte probabil sa ti l aduca la doza,ati citit vreodata ce scrie pe doza?dare for more.s o fi gandit oare cineva in afara de mine in timp ce sorbea daca are la ce sa indrazneasca?eu m am gandit.da uneori ma plictisesc sa ma gandesc la mine.si chiar daca acu stiu ca muriti de curiozitate sa mi stiti planurile,ca va sta inima n gat,si in soapta spunetiiii:: hai roxannnaaa,spune ne te rog!nu o sa o fac,poate mai incolo:D.asa deci uneori ma plictisesc si atunci ma gandesc la altii.sau la alte chestii.acum cateva minute, inainte sa mi prin parul si sa mi spal dintii ,mi s a spus(si nu,nu era arhanghelu gabriel,nici pe departe)sa ma gndesc la ceva simplu.citez"la o lume fara credite,fara istorie,fara tehnologie,la noi ,la noi dezbracati"pai cum vine asta?pai daca ar fi ca n reclama de la apa minerala(am o problema cu bauturile racoritoare,o sa dezleg si misteru asta)?daca am fi la banca sa platim o rata,ne am da jos din masina(daca am avea una intreaga),am urca scarile,pe scari ne am intalni cu un cunoscut,hmm,nu l am mai vazut de ceva vreme,si a luat un teren la munte ca sa si faca o vila frumoasa la care sa mearga doar de revelion,am auzit,da...porti o discutie despre case,copii,ceva serios de oameni mari gen,cursu valutar si treci mai departe; ajungi la bancomat si cand bagi cardul in bancomat totul capata alta dimensiune,masina ti se transforma in trunchi de copac,cladirea bancii(plina de geamuri termopan)se transforma intr un copac imens suspendat cu o casuta in el,tu te simti o eva(fara adam),fara diavol,fara mar.ai posibilitatea de a da un nou curs unei noi omeniri.la ce ti sta mintea?ce o sa faci?ai la dispozitie toate amintirile vietii tale dinainte,casa,masina,familia,locul de munca,viata inrutinata,prietenii divortati,prietenii necasatoriti,parintii depasiti,perioada studentiei,copilaria,11 sept 2001,habar nu am,absolut tot,toate amintirile tale ca pe un diafilm cu povesti nemuritoare.ai posibilitatea de altfel de te uita ianinte,e o masa plina de curmale,si caise uscate,miroase a cafea,si a pamant si a ploaie si poti cutreiera lumea n lung si n lat,poti sa ti cauti adamul,si nu trebuie sa existe d zeu sau diavol.merii sunt total interzisi si serpii vor ramane doar in amintirile tale.ce vei face?iti vei expoata propriul eden,vei schimba eva din tine?ii vei schimba caracterul,moravurile de femeie influentabila,nehotarata si lasa?vei face din eva cea blamata,eva cea salvatoare?
pana la urma fiecare pastram o eva in noi,de cate ori cand mintim,inselam,sau din contra intelegem si iubim ne folosim de eva?de cate ori o otravim noi insine?aproape de fiecare data.si normal ca o sa alegi sa revi la viata ta.nu o sa vrei sa ti salvezi planeta,pt ca ai deja o casa pe pamant si o vila cu garaj si un caine,nu o sa vrei sa ti gasesti adamul,pt ca ai deja un sot care nu te mai satisface,dar e totusi sotul tau,are ceva relatii poate o sa te faca si sa avansezi in cariera,nu te intereseaza daca mai exista serpi sau nu, de soparle oricum dai,si care i diferenta dintre un mar si o portocala? pana la urma se va gasi cineva sa te puna sa o decojesti.de ce ai schimba ceva la obisnuinta vietii tale?de ce ai lua o de la capat in cele mai bune conditii,de fapt,in conditiile perfecte?stai...te gandesti...nu ai face o,nu ti pasa!pur si simplu oamenilor nu le mai pasa decat in masura in care ii afecteaza direct si la persoana.ne vine greu sa facem schimbari cand ne vedem nefericiti,pt ca ne place sa fim conservati,ne vine greu sa ne schimbam casa sau prietenii,sau felu in care ne bem cafeaua,sau croitoreasa sau medicul de familie,pt ca pur si simplu suntem obisnuiti.ne vine greu sa mai facem lucruri pentru noi pentru ca ne este mult mai usor sa plutim in nimicul din noi,ne e mult mai usor sa o otravim pe eva deja existenta decat sa o facem sa se schimbe si sa ne schimbe si pe noi,sa ne schimbe croistoreasa,casa ,medicul de familie sau iubitul.suntem oameni fara imaginatie,in noi nici macar diavolul nu mai e tentat sa o otraveasca pe eva,a constatat ca o facem foarte bine si singuri.