sâmbătă, 25 septembrie 2010

never grow old

bai in dimineata asta am realizat unu dintre lucrurile super importante.stiu ca no avem 17,18 ani si ne dam in ceasu mortii de sensibile ce suntem,de plangacioase si de frustrate ca nu avem prieten,sau ca ne place un tip cu 10 ani mai mare, sau ca prietena cea mai buna s o indragostit de un tip cu 10 ani mai mare sau ca o alta bitchy din grup s o pupat prima cu tipu de care ti o placut in clasa a 5-a pe vremea asta(si asa ceva nu e tolerabil!) sau alte probleme de existenta gen: o vezi pe S? are la gat esarfa de la R si tu zici nu pot sa cred!cand eram cu R si mie mi o dat o esarfa la fel si atunci incepi sa urasti meli melo ul si asa mai departe.si indiferent de certurile puerile cu parintii,de momentele de tembelism in care faci praf o masina (din cauza ca habar nu ai sa conduci,da nu recunosti veci asta)sau in care exagerezi cu ginul tonic, ma,am observat ca nu s singura.e mereu cineva langa mine,nu i o entitate sfanta,nu i nici cainele,e una din fete,sau mai multe,sau toate.e chiar super tare sentimentu.azi dimineata cand ne am trezit stateam pe canapea,sub patura si faceam recursul etapei,care ce o facut ,care ce o baut:Dsi am realizat ce tare te simti.nu e nevoie de mai mult decat de un balcon o scrumiera si cateva cesti hidoase cu o cafea arsa si vantu care ne baga scrumul in ochi.si atunci mi am zis : ce prieten?ce parinti?ce accident?care probleme?ma e absolut genial!daca aveti in jurul varstei asteia faceti cumva si blocati va,nu va mai miscati din loc,nu mai respirati,nu mai vorbiti!opriti va din ce faceti si cand aveti o dimineata asa,sau o seara cu prietenii,sau un party,priviti in jur!si postu asta e de multumire intr un fel,pt hainele imprumutate si nerestituite,pt tigari,pt zagusca,pt minutele in cosmote,pt ceasurile in care toate am ras sau pt sec in care am plans,pt filmele de groaza vazute impreuna,pt cartofii prajiti,pt pauzele in boxa de la baie,pt frappe uri ,pt petrecerile surpriza,si pt multeee multeee altele.never grow old
http://www.youtube.com/watch?v=N2vEET8x1lo