luni, 21 iunie 2010

zile rosii

azi e una din zilele acelea pe care audrey hepburn in breakfast at tiffany s le numea zile rosii.nu ma simt ok e una din zilele in care nu suna telefonul ,una din zilele acelea de singuratate,una din acele zile cand si daca ai avea cu cine vorbi cel mai probabil nu ai stii ce sa spui...eu una nu as stii,azi si prietenii cei mai apropiati mi se par cele mai indepartate cunostiinte,azi nu simt nevoia sa vorbesc ci doar sa tac,azi nu simt nici macar nevoia sa fumez,ma agita orice zgomot si am tahicardie...urasc zilele rosii ,le prefer pe cele albastre sau verzi ,joia mereu am o zi verde e vesela si ma bine dispune,albastra e duminica ,cand eram mica fiecarei zi a saptamanii ii asociam o culoare lunea era galbena ,dar se pare ca lucrurile se mai schimba...maine sper sa am o zi faina,cum va dorec si voua:)