vineri, 9 aprilie 2010


am fost pentru a 2-a oara in Monte Carlo .ador M.C e ceva senzual si ostentatic la orasul asta ingropat in lux.sunt multe evenimente asociative,in sensul ca asociez diverse lucruri din copilaria mea timpurie cu evenimete si chestii prezente pe care le intalnesc.mi a placut M.C cu mult ianinte sa l vad pt prima data.mama a fost in '95 si aveam un album cu poze,cel mai tare imi placea una dintre ele in care se vedea portul de sus.mereu iti raman imagini vizuale sau olfactive in minte din copilarie,iar poza asat e una din ele.un alt detaliu cre imi inspira M.C sunt tigarile lui tata de cand eram mic.parca vad pachetul rosu de m.c pe masa din sufragerie sau langa schimbatorul de viteze din ford.cate tigari m.c nu au ingalbenit peretii sufrageriei ?cate fumuri nu mi au inundat parul,ochii si narile?in mintea mea mereu au loc conexiuni

m.c imi inspira lux,opulenta,james bond,cartier,grace kelly...a si onassis

casele hispanice,barurile mici si intime,magazinele de suveniruri au un aer aparte fata de orice loc pe care l am vazut pana acum.e amuzant pt ca in orice moment se poate deschide o fereastra la care sa observi o vampa cu ochii lui elizabeth taylor ,zambetul lui merlyn monroe si femninitatea lui audrey hepburn ,cu niste ochelari yoko ono si o gratie de gheisa ,care miroase a fragonard....tu ramai cu gura cascata si ti dau lacrimile de invidie ,in timp ce ea isi duce manile perfecte la gura perfecta si casca usor si perfect inainte sa soarba usor din ceaiul ei darjeling ...pt ea e doar o alta dimineata banala si poate rutinata si timp ce tu o sa ti o amintesti ca pe un etalon imposibil de urmat...