vineri, 25 iunie 2010

americanii astia

eram zilele trecute cu bunica mea si ne hotaram cand ar trebui sa stropim cartofii, gandacii astia de colorado...in timp ce povesteam am avut un deja vu...era ca atunci cand eram mica si traia si tato(bunicul) ,mereu eram in casa cand hotarau genul asta de chestii...cand stropim,cand aram,cand seceram...si revenind la discutia cu gandacii de colorado parca o auzeam spundand..."luai ar naibii de gandaci,ca numa de la spurcatii de la americani or venit,dupa ce ca nu ne or scapat nici cand am fugit in munti ,ne or mai pus si spurcatii astia pe cap"...si ghiciti ce?imediat dupa ce mi am incheiat fraza ca ar trebui sa stropim saptamna viitoare,ea a spus:"luai ar dracu pe americani ca numa ei puteau sa i trimita"m a invadat asa un val de caldura,e atat de bine cand inca prinzi franturi de amntiri si le transformi in emotii prezente,doamne cat e de frumos,dupa ce pierzi oameni dragi iti doresti sa i mai auzi spunand inca o data astfel de fraze intiparite in memorie...e frumos si vreau sa le prind pe toate...